140 Journos

siyasi ve toplumsal dinamikler eğlence anlayışını değiştirirken, son yıllarda “riskli” görülen eğlence yatırımları da farklı sektörlere kayıyor. büyükşehirlerdeki eğlence kültürü, destinasyon festivalleriyle alternatif lokasyonlara yayılırken; endüstrinin el değiştirmesi so

nrası türkiye’nin kültür-sanat dünyası bu dönüşümden nasıl etkileniyor? 140journos’tan “değişen eğlence endüstrisi“

🎧 apollo 440 – stop the rock

🎧 david august – agatha

🎧 hugo kant – low gravity

🎧 valentin stip – nwia

🎧 moderat – this time

Bunları da Sevebilirsiniz

Yağmur sonrası toprak kokusunu ilk keşfedişimi hatırlıyorum da zihnime ve yüreğime öyle iyi gelmişti ki, bana, bedenimde gezinen cana ait birşeyler var bu kokuda demiştim. Sonra müptelası olmuş, çilingir sofralarının mezesi, bir çilekeşin izmariti gibi olmazsa olmazlarıma dahil etmiştim. Evet evet her zaman yağmayan o yağmur ve betonlar içerisinde her yağmurda kokmayan o toprağa rağmen, …

Share

“I can conceıve of no better servıce… than boldly exposıng the weakness, lıabılıtıes and ınfınıte corruptıons of democracy.” By Maria Popova   “Progress is never permanent, will always be threatened, must be redoubled, restated and reimagined if it is to survive,” Zadie Smith wrote in her spectacular essay on optimism and despair. The illusion of permanent progress …

Share

Kaynak: Uğur Yılmaz, on5yirmi5.com Abdullah Güner’in röportajı “Türkiye’de Dergiciliğin Sorunları”nı konuşmaya bugün SabitFikir Dergisi ile devam ediyoruz. SabitFikir Dergisi, 2009 yılında internette, 2011 yılında da basılı olara…   “Türkiye’de Dergiciliğin Sorunları”nı konuşmaya bugün SabitFikir Dergisi ile devam ediyoruz. SabitFikir Dergisi, 2009 yılında internette, 2011 yılında da basılı olarak yayına başladı. Edebiyatın yanı sıra güncel konulara da eğilen dergi, diğer …

Share
Önceki / Previous İlkyaz Haziran Yazılarıyla Yayında!
Sonraki / Next One of Egypt’s oldest churches datıng back to the 4th century found hıdden behınd ancıent basılıca wall